Dijital Yaşam olarak, müşteri memnuniyetini en üst düzeyde tutmayı hedefliyoruz. Ürünlerimizle ilgili herhangi bir sorun yaşamanız durumunda, sizlere en iyi hizmeti sunmak için elimizden geleni yapıyoruz.
İade ve Değişim Koşulları:
> Paket programlarımızı koşulsuz şartsız 15 gün içinde iade edebilirsiniz.
> Fiziki ürünleri koşulsuz şartsız 15 gün içinde iade edebilirsiniz.
> Kişiye veya işletmenize özel geliştirilmiş yazılımlar verilmiş özel hizmet kapsamında olduğu için iadesi kabul edilmemektedir.
> İçerik yönetimi, Servis hizmeti, Danışmanlık hizmeti vb. gibi tarafınıza verilmiş hizmetlerin iadesi kabul edilmemektedir.
Tarafımızdan aldığınız hizmet ve yazılımlar en üst seviyede müşteri memnuniyeti yaklaşımı ve çözüm ve sonuç odaklıdır.
Çözüme ve sonuca kavuşturulmamış hiçbir hizmeti tahsilatı şirketimiz tarafından talep edilmemektedir!
Karışıklığa ve yanlış anlaşılmalara sebebiyet vermemek için şirketimizden talep edilen hizmetler yazılı olarak istenmektedir ve müşteriye tekrarı yapılmaktadır.
Akabinde işin tanımı dosyası hazırlanıp bu dosyanın müşteri tarafından onaylanması sonrası fiyat teklifi verilmektedir.
Fiyat teklifinin müşteri tarafındna kabul edilmesinin ardından hizmet kusursuz ve eksiksiz bir şekilde termin tarihinden önce tamamlanıp müşteriye teslim edilmektedir.
Çözüme ve sonucu kavuşmuş bir hizmetin iadesi söz konusu olmamaktadır.
İade Adımları
İade Talebini Başlatın: Web sitemiz üzerinden veya müşteri hizmetlerimizle iletişime geçerek iade talebinizi oluşturun.
Ürünü Gönderin: İade talebiniz onaylandığında, ürünü orijinal ambalajında, hasar görmeden ve kullanılmamış şekilde geri göndermeniz gerekmektedir.
İade İşlemi: Ürün geri alındığında, gerekli incelemeler yapılacak ve iade işlemi onaylanacaktır.
İade Ödemesi: İade talebiniz onaylandığında, ödemeniz ürünün geri alındığı tarihten itibaren 7 iş günü içinde yapılan ödeme şekline göre yapılacaktır.
İade Edilemeyecek Ürünler:
Kozmetik ve dermokozmetik ürünler, hijyen ve sağlık sebepleriyle ambalajı açılmış ve kullanılmış olan ürünler, müşteriye özel üretilmiş ürünler, çözüme ve sonucu kavuşmuş hizmetler için iade kabul edilmez!
Hediye kartları ve özel indirimli ürünler de iade edilemez.
Ürün etiketleri veya ambalajı hasar görmüş veya eksik olan ürünlerin iadesi kabul edilmez.
Ä°ade ve DeÄŸiÅŸim Ãœcretleri
İade ve değişim süreçlerinde, kargo ücreti müşteriye aittir. İade veya değişim için gönderilen ürünlerin kargo ücretleri, müşteriye aittir. Hatalı ürün gönderimi gibi durumlarda, kargo ücretini Dijital Yaşam karşılar.
Ä°ade ve DeÄŸiÅŸimle Ä°lgili Destek
İade ve değişim işlemleri hakkında daha fazla bilgi almak veya yardım talep etmek için, 0 533 145 1493 numaralı müşteri hizmetlerimizle iletişime geçebilir ya da [bilgi@dijitalyasam.com.tr] adresimize e-posta gönderebilirsiniz.
Özel Ticari Yazılımlar ve Dijital Çözümler